Význam loga v procesu národního brandingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam loga v procesu národního brandingu |
Autor: |
Molota, Adrián
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Práca sa zaoberá témou národného brandingu. Rieši problematiku loga v procese budovania značky krajiny, jeho význam a použitie na príkladoch krajín V4 - Slovenska, Česka, Maďarska a Poľska. Obsah práce je rozdelený na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť ponúka východiská práce a vysvetľuje pojmy ako značka, logo, branding a národný branding. Praktická časť analyzuje vývoj značiek a súčasnú podobu log krajín V4, následne tieto logá hodnotí na základe stanovených kritérií. Hlavným výskumom praktickej časti práce je kvantitatívne dotazníkové šetrenie, ktoré ponúka pohľad respondentov z rôznych krajín na problematiku loga krajiny. V závere práce sú na základe získaných informácií uvedené odporúčania. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49337
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56578
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet