Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple |
| Author: |
Kubáč, David
|
| Advisor: |
Rygl, Tomáš
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49333
|
|
Date:
|
2020-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
C
56571
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account