Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple |
Autor: |
Kubáč, David
|
Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49333
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56571
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet