Humor jako klíčový aspekt vnímání reklamní kampaně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Humor jako klíčový aspekt vnímání reklamní kampaně |
Autor: |
Krutá, Adriana
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním využitia emocionálneho apelu humoru v reklamnej komunikácii. Kladie si za cieľ zanalyzovať názory a postoje cieľovej skupiny voči využitiu humoru a satiry v konkrétnej reklamnej kampani. Teoretická časť pojednáva o psychologických pozadiach vnímania, emócií a ich dopadu na marketingovú komunikáciu firiem. Praktická časť obsahuje výsledky kvalitatívneho výskumu s konzumentmi kávy. Na tento výskum nadväzuje druhý, tiež kvalitatívny výskum s tvorcom danej reklamnej kampane. Zhrnutie výsledkov slúži k zodpovedaniu výskumných otázok a záveru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49330
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56568
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet