Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Autor: Koutná, Karolina
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá jak je sponzoring důležitou součástí marketingové komunikace a v čem je pro sponzory přínosný. Zaměřuje se na to jak jsou podporovány taneční páry na území České republiky a proč jsou případně podporovány méně než jiné sporty. Teoretická část popisuje sponzoring, jeho formy, podstatou a vztahy mezi sponzorem a sponzorovaným objektem. Praktická část uvádí historii tanečního sportu, jeho současné podoby a složky a vysvětluje důležitou roli sponzoringu. Na základě dat marketingového výzkumu, získaných kvalitativní metodou, je hlavním výstupem práce závěrečné doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49328
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56565


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koutná_2020_dp.pdf 1.369Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koutná_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koutná_2020_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet