Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace |
Autor: |
Koutná, Karolina
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá jak je sponzoring důležitou součástí marketingové komunikace a v čem je pro sponzory přínosný. Zaměřuje se na to jak jsou podporovány taneční páry na území České republiky a proč jsou případně podporovány méně než jiné sporty. Teoretická část popisuje sponzoring, jeho formy, podstatou a vztahy mezi sponzorem a sponzorovaným objektem. Praktická část uvádí historii tanečního sportu, jeho současné podoby a složky a vysvětluje důležitou roli sponzoringu. Na základě dat marketingového výzkumu, získaných kvalitativní metodou, je hlavním výstupem práce závěrečné doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49328
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56565
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet