České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení |
Autor: |
Javorská, Anežka
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako platformě pro marketingová sdělení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49321
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56557
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet