Vnímání značky Vasky generací Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Vasky generací Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Vasky generací Y
Autor: Havel, Marek
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 30 let, rovněž označováni jako generace Y nebo mileniálové, vnímají značku kožené obuvi Vasky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, prvky značky, hodnota a positioning značky na trhu, image a její formy a marketingový výzkum. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y. Dále je součástí teoretické části definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. V praktické části práce je představena značka ručně vyráběné kožené obuvi Vasky a její marketingová komunikace. Hlavním výstupem této práce dotazníkové šetření, které zkoumá, jak mladí lidé vnímají tuto značku a jaké povědomí o značce u zkoumané cílové skupiny existuje. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro firmu Vasky trade s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49317
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 56553


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
havel_2020_dp.pdf 18.24Mb PDF Zobrazit/otevřít None
havel_2020_op.doc 135Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
havel_2020_vp.pdf 561.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet