Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje |
Autor: |
Halámková, Šárka
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o personalizované službě jako o nástroji osobního prodeje. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti osobního prodeje, nákupního chování spotřebitele a také kapitolu zabývající se fashion marketingem. Praktická část popisuje situační analýzu české oděvní firmy Cavalier a neotřelý koncept soudobého nakupování pomocí osobního módního konzultanta. Práce také obsahuje šetření zkoumající přínos konzultanta v klientův prospěch, a naopak lidské bariéry této formy nákupu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49316
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56552
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet