Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"
Autor: Roková, Kateřina
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich oblíbeností u zákazníků. Analyzuje věrnostní kampaň Dětská knihovnička, kterou pět let za sebou pořádala společnost Ahold ve svých řetězcích Albert. Pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření práce objasňuje, jak zákazníci věrnostní kampaně vnímají, zda jsou oblíbené, či nikoliv a jakou oblíbenost si u nich získala kampaň Dětská knihovnička. Výsledky této práce mohou pomoci s tvorbou nových věrnostních kampaní, s vylepšením kampaně Dětská knihovnička, případně mohou posloužit jako inspirace pro budoucí činnost nakladatelství Albatros, které se na kampani spolupodílelo.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49307
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56538


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
roková_2020_dp.pdf 1.703Mb PDF Zobrazit/otevřít None
roková_2020_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
roková_2020_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet