Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru |
Autor: |
Cimburková, Lucie
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá typickými prvky marketingu v gastronomii a snaží se řešit problematiku zejména malých gastronomických podniků, které nemají dostatečné prostředky na realizování vlastních marketingových aktivit. V teoretické části jsou definovány základní termíny jako marketing, gastronomie a komunikační mix a následně vytyčen vztah mezi nimi a oblastí gastronomie. Praktická část poté přináší SWOT a PEST analýzy konkrétní cukrářské značky Tornádo Luuu a následně se snaží zodpovědět otázky týkající se současné komunikace značky pomocí výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49306
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56537
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet