Využití společenských témat v content marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití společenských témat v content marketingu |
Autor: |
Bednaříková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá využitím společenských témat v obsahovém marketingu a vnímáním tohoto trendu z pohledu recipientů. Teoretická část práce se zaměřuje především na vymezení důležitých pojmů v rámci obsahového marketingu, obsahové strategie a jejich vlivu na online marketing. Praktická část analyzuje kampaň společnosti Heuréka.cz Upřímná recenze, která s těmito tématy pracuje. Následně zkoumá, jak je daná kampaň hodnocena ze strany recipientů v rámci jednotlivých věkových kategorií. Další část šetření se pak zaměřuje přímo na vnímání využití společenských témat v marketingové komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení, v rámci zkoumané kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49302
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56533
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet