Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Autor: Zatloukalová, Barbora
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží v souvislosti s potravinami. Hlavním cílem je přehledně zpracovat téma týkající se reklamy všeobecné, tak i konkrétních částí, a to nekalé soutěže a převážně její hlavní podstaty - klamavé reklamy a jejího vlivu na spotřebitele. V této práci budou i definice příslušných institucí a jejich působení na praktiky spojené s klamavou reklamou. V praktické části budou zpracovány a rozebrány nejčastější příklady klamavé reklamy na potraviny a v projektové části pak porovnání jednotlivých názorů konečných spotřebitelů a jejich pohled na toto téma.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49296
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 56525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zatloukalová_2020_dp.pdf 3.656Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zatloukalová_2020_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zatloukalová_2020_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet