Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste |
Autor: |
Jurčová, Lucie
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně pro instituci Centrum Zdravé Já, se zaměřením na životní styl Zero waste. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové komunikace, sociálního marketingu, společenské odpovědnosti firem, Zero waste a marketingového výzkumu. Rovněž je zde stanovena metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje popisu centra Zdravé Já a jeho současné marketingové komunikace, zaznamenává průběh kvantitativního a následně také kvalitativního výzkumu. V rámci projektové části práce je vytvořen návrh komunikační kampaně, jehož jedna část je zaměřena na zdokonalení současné marketingové komunikace centra a druhá část na osvětu filosofie Zero waste ve zvoleném regionu. Tento projekt bude podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49270
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet