Budování osobního brandu v online marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování osobního brandu v online marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování osobního brandu v online marketingu
Autor: Horálková, Klára
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části. Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního brandu. Informace o komunitě českého PPC online marketingu a o budování osobních brandů na tomto trhu získává prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Navrhuje postup budování brandu pro PPC specialistku, která plánuje začít pracovat jako freelancer při mateřské dovolené.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49267
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horálková_2020_dp.pdf 1.809Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horálková_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horálková_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet