Budování osobního brandu v online marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování osobního brandu v online marketingu |
Autor: |
Horálková, Klára
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části. Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního brandu. Informace o komunitě českého PPC online marketingu a o budování osobních brandů na tomto trhu získává prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Navrhuje postup budování brandu pro PPC specialistku, která plánuje začít pracovat jako freelancer při mateřské dovolené. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49267
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56484
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet