Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice |
Autor: |
Horáčková, Petra
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce se zabývá identifikací cílové skupiny firmy Národní Pokladnice, jež na českém trhu podniká prostřednictvím přímého marketingu v numismatice. Seznamuje čtenáře nejprve s firmou, její strukturou a vymezuje její mikro prostředí. Poté plynule přechází k identifikaci cílové skupiny, která je nejprve popsána z historického hlediska. Na toto hledisko navazuje kvantitativní analýza, jež je vypracována za pomoci dat z Google Analytics a interní firemní databáze společnosti Národní Pokladnice. Na základě vyhodnocení dat vzniká profil cílové skupiny zákazníků. Tento profil je porovnán s historickým profilem zákazníka, se kterým firma doposud pracovala. Další část se zaobírá kvalitativní analýzou, která si bere za cíl zjistit spokojenost stávajících zákazníků s firmou Národní Pokladnice. Analýza využívá dat z dotazníkového šetření, které firma Národní Pokladnice aplikovala na zákazníky ze své interní databáze. Závěrečná část práce podává návrh na komunikaci s nově zjištěnou cílovou skupinou a doporučuje vhodnou marketingovou strategii pro budoucí vývoj firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49266
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
56483
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet