Influencer marketing vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing vybrané společnosti
Autor: Holíková, Lucie
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem fungování influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu konkrétní cestovní kanceláře Surf-trip. Práce mapuje teoretický základ a definičně vymezuje základní pojmy jako influencer, sociální média či influencer marketing. Teoretické poznatky jsou následně přeneseny do praxe s cílem ověřit, jaká kritéria pro výběr influencerů volí cestovní kancelář, ale i samotní spotřebitelé a zároveň zjistit, jakou strategii pro získávání a udržování sledujících využívají vybraní influenceři. Zvolená forma je kvalitativní a kvantitativní výzkum. V případě kvalitativního výzkumu se jedné o hloubkové rozhovory se zástupcem cestovní kanceláře, ale i s vybranými influencery. Oproti tomu kvantitativní výzkum má podobu dotazníkového šetření. Veškeré výsledky a doporučení z výzkumů vyplývajících jsou následně použity v projektové části práce za účelem navržení případných změn či nových postupů v oblasti influencer marketingu společnosti Surf-trip.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49265
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56482


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holíková_2020_dp.pdf 2.346Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holíková_2020_op.doc 133.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holíková_2020_vp.pdf 392.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet