Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně |
Autor: |
Borůvková Buková, Vlasta
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou kampaňou na podporu náboru zápisu nových darcov kostenej drene. V teoretickej časti sú definované základné pojmy marketingovej komunikácie s dôrazom na sociálny marketing. Praktická časť je věnovaná výskumu formou dotazníkového šetrenia. Z poznatkov z teoretickej a praktickej časti diplomovej prácce vychádza projektová časť práce, ktorá má za cieľ vytvoriť komplexnú markentingovú kampaň pre danú spoločnosť. Projekt je podrobený časovej, finančnej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49259
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56473
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet