Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně
Autor: Borůvková Buková, Vlasta
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá marketingovou kampaňou na podporu náboru zápisu nových darcov kostenej drene. V teoretickej časti sú definované základné pojmy marketingovej komunikácie s dôrazom na sociálny marketing. Praktická časť je věnovaná výskumu formou dotazníkového šetrenia. Z poznatkov z teoretickej a praktickej časti diplomovej prácce vychádza projektová časť práce, ktorá má za cieľ vytvoriť komplexnú markentingovú kampaň pre danú spoločnosť. Projekt je podrobený časovej, finančnej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49259
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56473


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
borůvková buková_2020_dp.pdf 3.969Mb PDF Zobrazit/otevřít None
borůvková buková_2020_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
borůvková buková_2020_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet