In-store rádio Bistrotéky Valachy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
In-store rádio Bistrotéky Valachy |
Autor: |
Trávníčková, Lenka
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na využití hudby v obchodním prostředí. Zkoumá celý proces zavádění in-store rádia v Bistrotéce Valachy. Cílem je popsat kroky, které předchází zavedení, kroky, které jsou součástí reálného zavádění řešení, a situaci, která následuje po zavedení. Druhým cílem je zjištění vnímání in-store rádia zákazníky Bistrotéky Valachy. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První se věnuje hudbě obecně, druhá pak konkrétně hudbě v obchodním prostředí. Praktická část se soustředí na proces zavedení in-store rádia a na vnímání in-store rádia zákazníky Bistrotéky Valachy. V této práci je použit kvalitativní i kvantitativní výzkum. Kvalitativní výzkum je reprezentován případovou studií a individuálním rozhovorem se scénářem a kvantitativní výzkum osobním dotazováním. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49247
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56438
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet