Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix |
Autor: |
Danihelová, Soňa
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části, v rámci níž je realizován kvantitativní i kvalitativní výzkum spolu s interpretací výsledků. Výsledky v projektové části slouží jako podklad pro tvorbu komunikační strategie. Ve třetí části se pojednává o vyspecifikování cílové skupiny a tvorbě persón, procesu plánování, nastavení správných komunikačních kanálů, možnostech realizace a dalších aktivitách, které mají za cíl společnými silami vytvořit tzv. synergický efekt a nastavit efektivní komunikaci pro amatérskou umělkyni na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49243
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56434
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet