Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Autor: Danihelová, Soňa
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části, v rámci níž je realizován kvantitativní i kvalitativní výzkum spolu s interpretací výsledků. Výsledky v projektové části slouží jako podklad pro tvorbu komunikační strategie. Ve třetí části se pojednává o vyspecifikování cílové skupiny a tvorbě persón, procesu plánování, nastavení správných komunikačních kanálů, možnostech realizace a dalších aktivitách, které mají za cíl společnými silami vytvořit tzv. synergický efekt a nastavit efektivní komunikaci pro amatérskou umělkyni na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49243
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56434


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
danihelová_2020_dp.pdf 2.918Mb PDF Zobrazit/otevřít None
danihelová_2020_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
danihelová_2020_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet