Strategické budování a řízení značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategické budování a řízení značky |
Autor: |
Stuchlíková, Tereza
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky se zaměřením na obor stavebnictví. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti značky a jejího budování. Dále se věnuje jednotlivým přístupům ke strategickému řízení značky a objasňuje marketingová specifika stavebnictví. Praktická část představuje společnost Rudolf ekodomy a zahrnuje především dílčí analýzy a šetření. Na základě výsledků praktické části je ve třetí části práce navržen projekt strategie budování značky Rudolf ekodomy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49242
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56433
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet