Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy
Autor: Bolatzká, Martina
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy je navrhnout způsob, jakým o tomto specifickém typu intervence pro děti s poruchou autistického spektra informovat jejich rodiče a poskytnout jim informace pro rozhodování. Teoretická část práce pokládá teoretický základ témat neziskové marketingové komunikace, autismu a aplikované behaviorální analýzy. Praktická část využívá dva typy výzkumných metod k zjištění postojů rodičů dětí s PAS. Výsledky výzkumné činnosti jsou následně využity v projektové části k navržení edukačního projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49214
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56394


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bolatzká_2020_dp.pdf 2.068Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bolatzká_2020_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bolatzká_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet