Miluo: A Business Plan for an Event Agency
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Miluo: A Business Plan for an Event Agency |
Autor: |
Knejzlík, Denis
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán pro fiktivní zážitkovou agenturu specializující se ve vodních sportech a dále stanovit, zda je zřízení takovéto společnosti realizovatelné. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část má za účel prozkoumat jak je definován pojem podnikatel v českém Občanském zákoně, jaké existují typy podniků a jak by měl být strukturován podnikatelský plán. Cílem praktické části je zhotovení podnikatelského plánu pro společnost Miluo včetně detailní analýzy trhu a potenciálních zákazníků podle předem rozvrhnuté šablony. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49196
|
Datum:
|
2019-11-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
56368
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet