Deontologie vs. konsekvencionalismus: mohou mít vzory vliv na morální rozhodování?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Deontologie vs. konsekvencionalismus: mohou mít vzory vliv na morální rozhodování? |
Autor: |
Bek, Jiří
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá persuasivní rovinou kulturních symbolů a řeší, jak lze dané poznatky uplatnit v marketingové komunikaci. Zvolené kulturní symboly byly vybrány ze superhrdinského světa Marvelu, který je nejen ve světě, ale i v České republice velice populární. Práce zkoumá, zdali fanoušci dané Marvelovské postavy zaujímají stejné morální a hodnotové nastavení. Teoretická část představuje pojmy z oblasti normativní etiky či hodnotového systému se kterými musí být čtenář obeznámen, než přistoupí k praktické části práce. Také se zde nachází kapitoly o samotné firmě Marvel a rozbor vybraných postav filmového universa Marvel. Praktická práce se opírá o důkladně sestavené dotazníkové šetření, které má za úkol zjistit respondentovy morální preference a hodnoty, které jsou pro ně nejdůležitější a ty jsou pak porovnány s morálním nastavením superhrdinů. Výstup z praktické části práce pak může být použit jako efektivní nástroj pro zjišťování informací o cílovém publiku. Na základě teoretických poznatků a výzkumných zjištění je pak ve třetí částí této práce navrhnut marketingový projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49188
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56355
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet