Komunikační strategie značky Trika Kika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky Trika Kika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky Trika Kika
Autor: Barošová, Tereza
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům a současné komunikaci. Je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřujícího se na nákupní chování v oblasti slow fashion a analýza hloubkových rozhovorů se zákazníky značky. Dále se praktická část věnuje analýze konkurence. Poslední projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49187
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56354


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
barošová_2020_dp.pdf 4.573Mb PDF Zobrazit/otevřít None
barošová_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
barošová_2020_vp.doc 124Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet