Úloha fotografie v ideologické propagandě 1. pol. 20. stol. v Německu a SSSR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úloha fotografie v ideologické propagandě 1. pol. 20. stol. v Německu a SSSR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úloha fotografie v ideologické propagandě 1. pol. 20. stol. v Německu a SSSR
Autor: Hrouzek, Jan
Vedoucí: Novotný, Petr
Abstrakt: Tato teoretická práce pojednává o estetické a formální podobě politické propagandy první poloviny dvacátého století v Sovětském svazu a Německu. Poukazuje na důležitou roli fotografie a příbuzných medií a věnuje se úzké spolupráci umělců v rámci oficiálního umění. V závěru zmiňuje prolínání určitých estetických principů do současného umění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4906
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 06.06.2017
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Studijní obor: Multimedia a design - Reklamní fotografie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 3015


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrouzek_2007_bp.pdfZablokované 5.409Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrouzek_2007_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrouzek_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet