Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s |
Autor: |
Barvířová, Dagmar
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Zaměření této bakalářské práce je na analýzu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY k.s. (dále jen STUDENT AGENCY), která poskytuje služby v oblasti dopravy a cestovního ruchu. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o marketingové komunikaci a stanovit východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY a zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byl využit kvantitativní výzkum. Na závěr práce jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48950
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55788
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet