Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.
Autor: Venený, David
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy sportovního marketingu, marketingového mixu ve sportu, rozebrány jednotlivé marketingové trendy s využitím v sociálních sítích a organizační struktura organizace. Praktická část zahrnuje představení fotbalového klubu, popis majetkové a organizační struktury, včetně rozpočtu. Vnitřní a vnější stránky klubu jsou rozebrány ve SWOT analýze, a Porter analýze 5 sil, která zkoumá konkurenční prostředí klubu. Součástí je analýza digitálního marketingu, marketingových činností a rozbor nejvýznamnějších aktivit za rok 2019. Ve finální části je zpracovaný dotazník, který může být v budoucnu využit jako marketingový nástroj. Závěrem je zhodnocen současný stav a jsou uvedeny návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48934
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
venený_2020_dp.pdf 2.281Mb PDF Zobrazit/otevřít None
venený_2020_op.docx 23.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
venený_2020_vp.docx 23.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet