Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta |
Autor: |
Tesařová, Dominika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalařské práce je analýza poskytovaných služeb hotelu Beta. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán marketing, marketing služeb, cestovního ruchu a hotelových služeb. Praktická část je zameřena přímo na hotel Beta. Je provedena analýza hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Dílčí částí je dotazníkové šetření zaměřené na výzkum současné kvality poskytovaných služeb hotelu Beta. Výsledky dotazníkového šetření jsou podkladem pro další doporučení a návrhy pro zvýšení kvality poskytovaných služeb. Mezi hlavní doporučení patří zavedení platebního terminálu či vytvoření samostatné recepce. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48912
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55724
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet