Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Autor: Tesařová, Dominika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem bakalařské práce je analýza poskytovaných služeb hotelu Beta. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán marketing, marketing služeb, cestovního ruchu a hotelových služeb. Praktická část je zameřena přímo na hotel Beta. Je provedena analýza hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Dílčí částí je dotazníkové šetření zaměřené na výzkum současné kvality poskytovaných služeb hotelu Beta. Výsledky dotazníkového šetření jsou podkladem pro další doporučení a návrhy pro zvýšení kvality poskytovaných služeb. Mezi hlavní doporučení patří zavedení platebního terminálu či vytvoření samostatné recepce. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48912
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55724


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tesařová_2020_dp.pdf 3.957Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tesařová_2020_op.docx 22.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tesařová_2020_vp.docx 31.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet