Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Autor: Molková, Silvie
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Je analyzován komunikační mix společnosti a proveden benchmarking. Dle vyhodnocení provedených analýz jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení výkonnosti komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48894
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55703


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
molková_2020_dp.pdf 1.202Mb PDF Zobrazit/otevřít None
molková_2020_op.pdf 119.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
molková_2020_vp.docx 22.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet