Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti |
Autor: |
Molková, Silvie
|
Vedoucí: |
Bartók, Ottó
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Je analyzován komunikační mix společnosti a proveden benchmarking. Dle vyhodnocení provedených analýz jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení výkonnosti komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48894
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55703
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet