Analýza konkurenceschopnosti pivovaru Chomout
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenceschopnosti pivovaru Chomout |
Autor: |
Mládková, Pavla
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti minipivovaru Chomout, jejímž cílem je navrhnout doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti a vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o konkurenci a konkurenceschopnosti, dále vybrané marketingové metody a vývoj pivovarnictví a rozvoj minipivovarů v ČR. Praktická část se zabývá SWOT analýzou, PEST analýzou nebo analýzou konkurence. V závěru práce jsou navržena doporučení, která jsou zaměřena především na zavedení rozvozu piva, pořádání akcí k výročí založení pivovaru a zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48893
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55702
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet