Analýza marketingového řízení v pivovaru Wywar
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového řízení v pivovaru Wywar |
Autor: |
Michálková, Lucia
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingového riadenia pivovaru Wywar a pozostáva z dvoch častí. Teoretická časť je zameraná na poznatky získané z literárnych zdrojov o marketingu, marketingovom riadení, marketingových stratégiách, fázach marketingu a marketingových analýzach, medzi ktoré patrí SWOT analýza, PESTLE analýza a Porterov model piatich konkurenčných síl. Praktická časť sa skladá z predstavenia pivovaru Wywar, jeho cieľov, organizačnej štruktúry a získaných ocenení. Analytická časť obsahuje analýzu marketingového mixu, analýzu marketingovej komunikácie, SWOT analýzu, PESTLE analýzu a analýzu prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Na základe jednotlivých analýz sa zistili všetky nedostatky pivovaru, ku ktorým boli následne navrhnuté odporúčania na zlepšenie marketingového riadenia. Tieto navrhnuté odporúčania boli v závere podrobené nákladovej, časovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48891
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet