Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu |
Autor: |
Lekešová, Lucie
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu. Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti. Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48890
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
55699
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet