Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu
Autor: Gavendová, Simona
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je analyzovať faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľov pri nákupe kníh na internete prostredníctvom kvantitatívneho výskumu. Úlohou teoretickej časti je popísať internet a elektronické obchodovanie, oboznámiť čitateľa s rozdielmi medzi zákazníkom, nakupujúcim a spotrebiteľom. Predstaviť faktory, ktoré nákupné správanie spotrebiteľa ovplyvňujú. Táto časť taktiež popisuje priebeh rozhodovacieho procesu, charakterizuje online zákazníka a v neposlednom rade popisuje trendy v internetovom nakupovaní. Praktická časť je zameraná na vyhodnotenie údajov zistených prostredníctvom dotazníkového šetrenia, a na definovanie návrhov a odporúčaní pre internetové kníhkupectvá, s cieľom získania väčšieho počtu zákazníkov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48882
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 55689


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gavendová_2021_dp.pdf 2.359Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gavendová_2021_op.docx 24.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gavendová_2021_vp.docx 31.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet