Analýza time managementu prodavačů společnosti Baťa, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza time managementu prodavačů společnosti Baťa, a.s. |
Autor: |
Dudová, Barbora
|
Vedoucí: |
Vydrová, Janka
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu time managementu prodavačů společnosti Baťa, a. s. K provedení analýzy byl nejprve vypracován teoretický základ k problematice time managementu. Zjištění dat probíhalo prostřednictvím dotazníků a časových snímků, které byly následně analyzovány a poté byla provedena SWOT analýza. Podstavou analýzy bylo zjistit slabé stránky společnosti a na které činnosti se zaměřit. Na základě zjištěných skutečností byla zvolena strategie spojenectví, která minimalizuje slabé stránky při využití příležitostí. V práci byly pro zlepšení současného stavu předloženy čtyři návrhy na zlepšení. Navržené řešení obsahuje zavedení diářů, pevné rozdělení činností mezi zaměstnance, přestávky a změnu průběhu školení a porad. Přínos této práce spočívá v nalezení řešení pro zlepšení situace za využití návrhů, které jsou nenákladným východiskem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48880
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55687
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet