Analýza konkurence ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurence ve vybrané firmě |
Autor: |
Cmielová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurence ve vybrané firmě. Tato práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a situační analýzy. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybranou společnost a zpracovány marketingové analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza, McKinseyho model 7S a benchmarking. V závěru práce jsou vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současného konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48877
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55684
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet