[NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o. |
Autor: |
Bednaříková, Aneta
|
Vedoucí: |
Kolářová, Vendula
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by v budoucnu mohly vést k vylepšení celkové marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48874
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
55681
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet