Nový podnikatelský záměr - Partyservis
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nový podnikatelský záměr - Partyservis |
Autor: |
Bartoníková, Martina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá teorií počátku podnikání a následně pak příprava uvedení do praxe. Konkrétně se jedná o přípravu podnikatelského plánu, který je určen pro potenci-álního investora nebo jiné k tomu určené instituce. Trh ve Zlínském kraji skýtá příležitost uvedení nové služby, která se zatím v tomto regionu nevyskytuje. Přesněji se jedná o agen-turu, která organizuje akce a eventy na klíč dle zadání klienta. Teorie k této problematice je rozsáhlá. Praktická část se zabývá průzkumem potenciálních zákazníků a konkrétními in-formacemi o trhu. Projektovou částí je kompletní podnikatelský plán. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4884
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4889
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet