Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
Autor: Skákalová, Anna
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spotřebitelského chování a preference zákazníků směřující k rozšíření produktové řady termo prádla ve vybrané společnosti. Teoretický základ objasňuje podstatu marketingové strategie, produktového mixu, spořebitelského chování a dále spektrum marketingových analýz. Prakticky provedený kvantitativní výzkum u zákazníků firmy odhaluje specifika a preference spotřebitelského segmentu pro uvedení nové produktové řady termo prádla. Pozice firmy byla analyzována z pohledu produktového portfolia a prostředí, kterým je firma obklopována. Zhodnocením poznatků z kvantitativního výzkumu spotřebitelského trhu a provedených firemních analýz byly stanoveny výsledné návrhy pro zavedení nové produktové řady termo prádla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48824
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55615


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
skákalová_2020_dp.pdf 2.010Mb PDF Zobrazit/otevřít None
skákalová_2020_op.docx 22.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
skákalová_2020_vp.docx 22.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet