Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky |
Autor: |
Kohoutová, Petra
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových činností společnosti SPUR a.s., která vyrábí a prodává zdravotnické ochranné prostředky pod značkou SPURTEX?. Cílem teoretické části je zpracování poznatků zaměřených na marketingovou komunikaci, které slouží jako podklad pro část praktickou. V praktické části je představena společnost SPUR a.s., dále je zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení a také vlastní návrh kampaně pro zlepšení marketingové komunikace společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48809
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
55587
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet