PR a propagační aktivity oděvní společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
PR a propagační aktivity oděvní společnosti |
Autor: |
Neckař, Petr
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce mapuje PR a propagační aktivity Oděvního podniku, a.s. Úvodní část práce se skládá z teoretických poznatků o public relations (se zaměřením na press relations), nechybí ani popis využitých metod výzkumu, dále je v této části představena společnost Oděvní podnik, a.s. Část druhá popisuje nynější stav v oblasti PR a propagačních aktivit Oděvního podniku, a.s. Pomocí dotazníkového šetření mezi PR managery, tiskovými mluvčími a mezi novináři bylo zjišťováno, co v oblasti press relations nejvíce vyhovuje novinářům, dále to, jaké prostředky (a jakými způsoby) v oblasti práce s novináři nejčastěji používají PR manageři a tiskoví mluvčí. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji v projektové části Oděv-nímu podniku, a.s. ideální způsoby práce s novináři. Doporučení se týkají i některých dalších PR aktivit. Výsledky diplomové práce budou předány vedení Oděvního podniku, a.s., které jednotlivá doporučení posoudí a případně i plně či částečně implementuje do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4878
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4958
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet