Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra |
Autor: |
Havlíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Klimecká, Eva
|
Abstrakt:
|
V pedagogické a speciálně pedagogické praxi se dennodenně setkáváme s diskuzí, zda sociálně integrovat nadané žáky s poruchou autistického spektra do běžné či specializované třídy. Při rozhodování sociální integrace u nadaného žáka s Aspergerovým syndromem je obzvlášť důležité znát veškerá specifika poruchy a úskalí vzdělávací praxe. Často k rozhodnutí napomůže prostá sumarizace a zhodnocení efektivity. Cílem bakalářské práce je popsat jakým způsobem probíhá sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra ve speciální třídě pro nadané žáky. Práce popisuje, jak se mimořádně nadaná žákyně s Aspergerovým syndromem projevuje, jaké má potřeby a jak jsou tyto potřeby naplňované v prostředí specializované třídy. Rozhovory přinášejí zhodnocení zvoleného procesu integrace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48600
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55276
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet