Vnímání kompetencí sociálně aktivizačních pracovníků s rodinou z pohledu klientů v kontextu sociální pedagogiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání kompetencí sociálně aktivizačních pracovníků s rodinou z pohledu klientů v kontextu sociální pedagogiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání kompetencí sociálně aktivizačních pracovníků s rodinou z pohledu klientů v kontextu sociální pedagogiky
Autor: Pavlíčková, Jaroslava
Vedoucí:
Abstrakt: Práce se zabývá podporou rodiny v českém systému péče o ohrožené děti. Po transformaci služeb péče o tuto ohroženou skupinu, se práce s rodinou přenesla pro pomáhající pracovní-ky především do přirozeného prostředí. Jedná se o sociálně aktivizační služby pro rodiny s nezletilými dětmi. Teoretická část práce se zabývá problematikou práce s rodinou v současném legislativním rámci s důrazem na význam sociální komunikace. Její teoretická východiska shledáváme do kontextu socio-kognitivního učení a kompetenčního přístupu pro vnímání kompetencí pracovníků. Empirická část práce představuje metodologické po-zadí výzkumu. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jak klienti využívající služeb sociální aktivizace pro rodinu s nezletilými dětmi vnímají kompetence těchto pracovníků. Data zís-kaná skrze polostrukturovaná interview byla analyzována za využití analytických postupů situační analýzy, která je řazena ke druhé generaci zakotvené teorie. Jako sekundární meto-da sběru dat byla zvolena ohnisková skupina s cílem posoudit, nakolik jsou v datech reflek-továny současné kompetence pracovníků, a zda tyto kompetence naplňují požadavky jejich klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48541
Datum: 2020-01-17
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavlíčková_2021_dp.pdf 3.619Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlíčková_2021_op.docx 17.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pavlíčková_2021_op.docx 0 bajtů Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet