[NEOBHÁJENO] Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Autor: Fleková, Tereza
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového průzkumu je analýza hodnocení, recenzí a referencí na internetu. Výsledkem analýzy je identifikace nedostatků, na jejímž základě je navrženo vlastní řešení zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.cz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48485
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 55138


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fleková_2020_dp.pdf 1.603Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fleková_2020_op.docx 33.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fleková_2020_vp.docx 31.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet