Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Autor: Uherková, Dáša
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Práca je zameraná na zlepšenie marketingovej komunikácie vo vybranej neziskovej organizácii Kamarád nenuda. Cieľom práce je návrh projektu, ktorý je tvorený jednotlivými akčnými plánmi, ktorých úlohou je zlepšenie súčasného stavu marketingovej komunikácie vo vybranej neziskovej organizácii. V teoretickej časti práce sú rozobrané všetky potrebné informácie, ktoré boli ďalej využité pri vytvorení praktickej časti práce. Praktická časť sa zaoberá detailným popisom organizácie, analýzou konkurencie, využitá je taktiež STP analýza, dotazníkový prieskum a SWOT analýza. V projektovej časti práce sú navrhnuté primárne a sekundárne akčné plány, pre ktoré je vypracovaný časový harmonogram, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48469
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55119


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
uherková_2020_dp.pdf 4.749Mb PDF Zobrazit/otevřít None
uherková_2020_op.docx 24.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
uherková_2020_vp.docx 24.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet