Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Autor: Nosek, Lukáš
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48464
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55113


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nosek_2020_dp.pdf 2.495Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nosek_2020_op.docx 24.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nosek_2020_vp.docx 24.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet