Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci |
Autor: |
Nosek, Lukáš
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48464
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55113
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet