Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Majerová, Eliška
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu vybrané společnosti, zaměřená mimo jiné na oblast marketingové komunikace, kde byly využity vybrané strategické situační marketingové analýzy. Výsledky z těchto analýz byly následně využity pro tvorbu projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci projektu byla zpracována také časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48460
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55109
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet