Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o. |
Autor: |
Horká, Lucie
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu projektu online marketingové ko-munikace u nově začínající firmy. Cílem práce je vytvořit řešení, které povede ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a k získání požadovaných konverzí. Práce se dělí na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část definuje pojmy z oblasti online marketingu, online marketingové komunikace a zelený marketing. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování praktické části diplomové práce. V analytické části je představena společ-nost a je provedena analýza marketingového mixu a marketingové komunikace s důrazem na online prostředí. Součástí analýz je také analýza makroprostředí za pomocí analýzy PESTE, analýza konkurence se zaměřením na online nástroje, které konkurenti využívají. Pro tyto účely byla využita bodovací metoda benchmarkingu. Nedílnou součástí analýz bylo zhodnocení stavu online marketingové komunikace za pomocí metody SWOT. Na základě zjištěných poznatků z analýz byl vytvořen návrh projektu, který byl následně po-droben nákladové, časové a rizikové analýze. Podstatou řešení bylo vytvořit návrh online marketingové komunikace, který vychází z potřeb firmy a snaží se eliminovat její slabá mís-ta a zároveň zohledňuje postavení konkurenčních subjektů na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48450
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55099
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet