Tvorba koncepce CRM a její implementace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba koncepce CRM a její implementace |
Autor: |
Mikysková, Dita
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Hlavním smyslem CRM není jen zjistit přání a potřeby zákazníka a tuto službu nebo zboží mu poskytnout, ale především mu dodat mu takové zboží a služby, na nichž poskytovatel vydělává, a které zvyšují akcionářskou hodnotu firmy. CRM systém je pomůckou, která umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky. Sbírá veš-kerá zákaznická data, která následně zpracovává a analyzuje. Úspěch zavedení CRM sys-tému závisí na tom, jak je organizace schopna tyto informace využít pro marketing, prodej a diferencované poskytování služeb svým zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4843
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4848
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet