Marketingové komunikace Nadace Naše dítě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Nadace Naše dítě |
Autor: |
Stehlíková, Alena
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací nestátní neziskové organizace Nadace Naše dítě. K dosažení cíle je důležité seznámit se s Nadací Naše dítě, jejím programovým zaměřením, historickým vývojem a aktivitami nadace na pomoc handicapovaným, týraným a zneužívaným dětem a v neposlední řadě se zaměřit na současnou komunikaci Nadace Naše dítě.Analýzou vybraných komunikačních aktivit zjistit jakým způsobem dosahuje Nadace Naše dítě svých poslání a cílů, jak tyto výsledky komunikuje s jednotlivými cílovými skupinami a jaké jsou další možnosti pro získání větší důvěryhodnosti organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4839
|
Datum:
|
2007-05-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2017
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4875
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet