Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality |
Autor: |
Sněhotová, Klára
|
Vedoucí: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou mezigeneračního učení. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, první kapitola je zaměřena na mezigenerační učení, edukační realitu a demografické změny ve společnosti. Druhá kapitola se blíže zabývá mezigeneračním učením v rodině, sendvičovou generací a mezigeneračními kurzy. Poslední kapitola je věnována vývojovým fázím a jejich specifikům. V praktické části je využito kvantitativního výzkumu, který zjišťuje názory respondentů různých generací, jak vnímají mezigenerační učení ve svých rodinách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48320
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
54932
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet